faasinoupu-bg

2 Mea Autu o Pusa Telefoni

TPU
O le mea sili ona lelei o mea TPU o loʻo i ai le fetuutuunai lelei ma e mafai ona gau faigofie.O le mea lea, o le telefoni feaveaʻi o lenei mea o loʻo i ai mea faʻapipiʻi lelei, e mafai ona puipuia lelei le pa'ū, ma faigofie ona faʻapipiʻi ma aveese.E le gata i lea, e mafai e le TPU mea ona faʻaogaina tekinolosi micro-brushing e puipuia lelei ai tamatamailima ma faʻamautinoa le mama o le telefoni.
TPU o se mea i le va o pa'u ma palasitika.O le suauu, vai ma le pala.O oloa a le TPU e sili ona lelei le fa'amomoliina o uta, fa'alavelave fa'alavelave ma mea fa'ate'ia.TPU mataupu e faia i se faiga tui tui.A maeʻa ona faʻavevela ma faʻafefete fatu palasitika, e sasaa i totonu o palasitika palasitika e fai ai le oloa.
Talu ai o le TPU vaivai e faigofie ona faʻaleagaina, o le fale gaosi oloa o le a tuʻuina se foam i totonu o le pusa telefoni e faʻaleleia ai foliga mama.

Tulaga lelei: Faʻateleina le abrasion teteʻe, malosi maualuga, sili atu malulu teteʻe, suauʻu teteʻe, vai tetee, mildew tetee ma fetuutuunai lelei.
Le lelei: faigofie ona deformed ma samasama.

faletupe ata (1)

PC (Polycarbonate)

O mea PC e faigata, ma o le palasitika PC mama e iai lanu eseese e pei o le mama manino, manino uliuli, manino lanumoana, ma isi. Ona o le maaa, o le PC PC e lelei i le tulaga o le ofuina o le teteʻe ma le maoaʻe teteʻe.
O le tele o tagata o tausia o le a latou fa'aogaina le pusa telefoni PC e fa'aauau ai isi va'a, e pei o le fa'aliliuina o vai, lolomi UV, fa'aeletise, pusa pa'u, epoxy.
Ole tele ole pusa pa'u pa'u telefoni e faia fo'i i mea PC, o le lanu e masani ona uliuli, o fale gaosi pa'u e fa'atonuina lenei mataupu ona fa'aopoopoina lea o pa'u na'o latou.

Tulaga lelei: maualuga le manino, malosi malosi, anti-drop, malamalama ma manifinifi
Fa'aletonu: e le masi'i, faigofie ona pala pe a maualalo le vevela.

E iai foʻi isi mea e faʻaaogaina e gaosia ai le telefoni, e pei o le silicone, acrylic, TPE, matou te faʻafeiloaʻi vave, faʻafetai mo lau vaʻaiga.


Taimi meli: Me-23-2022