faasinoupu-bg

O le fea mea e sili atu i le pusa telefoni?

1. Silicone soft case: Silicone soft case o se ituaiga o atigi telefoni feaveaʻi ma le maualuga tele o le faʻaaogaina.E malu ma faauo pa'u.I le taimi lava e tasi, o le silicone e leai se oona, lelei lelei, ma malosi malosi anti-pa'ū.Ae ui i lea, o le silicone soft case e masani ona mafiafia, o le mea lea e le lelei tele le faʻafefe o le vevela, ma e fautuaina e aveese pe a taʻalo taʻaloga poʻo le molia.
2.TPU mataupu: O le atigi malu TPU manino lagona lelei, e lelei le pa'ū tetee, ae o le drawback sili ona faigofie e liliu samasama po fogged, ma o le a avea mataga pe a uma le samasama, e masani lava e mafai ona faaaoga masani mo 6 -12 masina.Afai e faia e le TPU sili ona lelei mea mata, faʻaaoga le taimi o le a umi.Ae e te le iloa pe o le a le umi na amata mai i le aso na gaosia ai i le taimi na e amata faʻaaogaina ai.
3.PC faigata atigi: O le atigi telefoni feaveaʻi e faia i mea PC e fai si manifinifi ma mama, lea e le faʻalavelaveina le faʻaogaina o le vevela ma e iai se paʻi lelei.Ae ui i lea, o le anti-drop performance e fai si leaga.
4.Metal mea: Faatasi ai ma le tele o ituaiga o telefoni feaveaʻi, o telefoni uʻamea o loʻo i ai le malosi sili ona malosi e tetee atu ai ma faʻafefe, ma e le faigofie ona faʻaleagaina, ma sili atu le maualuga o le vevela.Ae ui i lea, o ia pusa telefoni feaveaʻi e masani ona lapopoa ma e le lelei le lagona o lima ma feaveaʻi.
5. Leather shell: O le paʻu paʻu e sili ona lagona ma foliga taugata, ae e sili ona taugata ma e leaga le maualuga o le vevela.Ona o foliga taugata, e sili ona lauiloa i le au faipisinisi.

1

Taimi meli: Au-02-2022