faasinoupu-bg

Aisea e lanu samasama ai pusa telefoni manino?

O mataupu manino o se auala sili lea e faʻaopoopo ai nisi puipuiga i lau iPhone poʻo le telefoni feaveaʻi e aunoa ma le ufiufiina o lona lanu ma le mamanu.Ae ui i lea, o le tasi faʻafitauli i nisi tulaga manino o loʻo latou faia se lanu samasama i le taimi.Aisea ua faapena ai?

O pusa telefoni manino e le'o lanu samasama i le aluga o taimi, e sili atu le samasama.O pusa manino uma ei ai se lanu samasama masani ia i latou.E masani lava ona fa'aopoopo e le au fai pusa sina sina lanu lanumoana e fa'afefe ai le samasama, ma fa'aalia atili ai le manino.

O meafaitino e tele sona sao i lenei foi.E le o mata'upu manino uma e lanu samasama ile taimi.O mataupu manino faigata ma le le mautonu e le afaina tele i lenei mea.O pusa TPU taugofie, vaivai, fetuutuunai e maua ai le samasama.

O lenei faagasologa masani o le matua ua taʻua o le "faʻaleagaina o mea faitino."E tele mea eseese o le siosiomaga e saofagā i ai.

E lua tagata solitulafono autu e faatelevaveina le faagasologa o le matua o mea manino telefoni.Muamua o le malamalama ultraviolet, lea e masani ona e feagai mai le la.

O le malamalama o le Ultraviolet o se ituaiga fa'avevela.I le aluga o taimi, na te talepeina i lalo fusi vailaʻau eseese o loʻo faʻapipiʻi faʻatasi ai filifili mole mole polymer umi e fausia ai le mataupu.O lenei mea e maua ai le tele o filifili pupuu, lea e faʻamalosia ai le lanu samasama masani.

O le vevela foi e faatelevaveina ai lenei faagasologa.Avela mai le la ma—e foliga mai—vevela mai lou lima.O le tautala i lima, o lou pa'u o le tagata solitulafono lona lua.E sili atu le saʻo, o suauu masani i luga o lou paʻu.

O suauu masani uma, afu, ma gaʻo o loʻo i ai i lima o tagata uma e mafai ona faʻaputuina i le taimi.E leai se mea e matua'i manino atoatoa, o lea e fa'aopoopo uma ai i le samasama masani.E oo lava i mataupu e le o manino e mafai ona suia teisi i le lanu ona o lenei.


Taimi meli: Oke-18-2022